Otázky a odpovědi

Jak naimportovat certifikát android nebo iOS?

podrobný návod naleznete v manuálu zde

Proč se nemohu přihlásit na svém druhém zařízení ? Píše mi přihlášení z nepovoleného zařízení.

Licence aplikace je vázána vždy na jedno zařízení, nelze ji tedy provozovat současně na více zařízeních.

V případě že potřebujete licenci převést na jiné zařízení je nutné nechat si vyresetovat ID zařízení. Žádost o reset ID zařízení můžete provést těmito způsoby:

Je nutné do MAXiPoklady zadávat veškerý sortiment?

Není to nutné v maxipokladně je několik režimů prodej:

  • pouze číselník kde zadáte celkovou částku zvolíte DPH(pokud jste plátce) a odesíláte jen částku která je na účtence zobrazena jako rychlý prodej
  • prodej na skupiny, obsahuje stejnou možnost jako předešlé ale můžete zde zadanou částku markovat na předem vámi nadefinovanou skupiny
  • prodej položek, v tomto případě si nadefinujete položky které prodáváte a ty přímo markujete do účtu

Jaké jsou další měsíční poplatky?

Žádné, při zakoupení doživotní licence získáváte neomezenou a dále nezpoplatněnou licenci k užívání MAXiPokladny s veškerými aktualizacemi které nesou i další vylepšení zdarma.

Aplikaci se mi líbí, ale chtěl bych si ji nejprve vyzkoušet, jde to?

Ano aplikace je zdarma ke stažení na Google Play, do 50 účtů měsíčně ji můžete využívat zdarma. Případně pokud potřebujete více dokladů lze si neomezenou licenci aktivovat za 99kč na měsíc během kterého si aplikaci vyzkoušíte ve svém provozu naplno.

Musím účtenky z aplikace tisknout vždy zákazníkovi?

Nemusíte, v nastavení si navolíte jakým způsobem se prodej ukončí, účtenky můžete například svým zákazníkům odesílat i e-mailem.

Na účtence mi stále vyjíždí dlouhý kód a při prodeji mi to píše chyba nepodařilo se účet odeslat do EET. Co s tím?

Zkontrolovat zda není potíž v přípojení k internetu, nebo prodloužit si dobu odezvy se serverem FÚ, pokud je internetové připojení pomalé.

Některé doklady se neodeslali do EET, odešlou se automaticky?

Tyto doklady je nyní nutné doposlat ručně, v záložce TRANSAKCE\EET\NEODESLANÉ ÚČTY, v jedné z následujících aktualizacích bude upraveno.

Jak připojit tiskárnu k zařízení kde mám aplikaci?

Komunikace probíhá přes bluetooth, je tedy nutné na zařízení zapnout bluetooh a zařizení s tiskárnou spárovat, poté v nastavení maxipokladny v tiskárnách nastavit tuto tiskárnu.

Ztratila se mi “samovolně” všechna data, co mám dělat?

Nikdy se nejedná o samovolnou ztrátu dat , v 95% případů jsou na vinně aplikace třetích stran které promazávají úložiště telefonu. Tuto aplikaci buď doporučujeme odstranit nebo k MAXiPokladně přidat výjimku aby její data nemazala.

MAXiPokladna obsahuje funkci zálohy, zálohy se automaticky vytváří při uzavření prodeje nebo je lze dělat kdykoliv během dne ručně. Poté lze kdykoliv z jakékoliv zálohy data obnovit.

Potřeboval bych tiskárnu k maxipokladně, kde se dá koupit?

Tiskárnu si jednoduše můžete objednat na eshopu: www.prodejpokladen.cz kde jsou kompatibilní tiskárny jak pro verzi na Android tak i pro verzi iOS.

Mohu si aplikaci nainstalovat na svůj počítač?

Aplikace MAXipokladna je učena pouze pro operační systémy android a iOS, který je zejména na mobilních zařízeních, pro Váš počítač můžete vyzkoušet některý z produktů KASAmax , který je určen pro Windows.

Mohu si MAXiPokladnu někde prohlédnout na živo?

Můžete nás navštívit na našem Showroomu(Olomoucká 1159/40, 618 00 Brno, (PO-PÁ, 9-17), kde vám náš odborný personál poradí co je pro váš provoz ideální varianta.

Lze v MAXiPokladně nastavit i jiný jazyk?

Ano, v Maxipokladně krom češtiny naleznete další čtyři jazyk: angličtinu, němčinu, vietnamštinu a čínštinu.

Jaký formát a velikost loga mohu na účtence použít?

Na účtenku lze přidat logo ve formátu .jpg nebo .png o maximální šířce 300px.

Chci si aplikaci vyzkoušet ale nemám ještě certifikát, je to problém?

Vůbec žádný, v aplikaci si lze zapnout testovací režim při kterém vám vyjíždí i FIK kód takže si můžete otestovat povoz se vším všudy.